14 Şubat 2015 Cumartesi

Ürün Deneyimi; Coffe-mate Bol Köpüklü







Geçtiğimiz salı işe geldiğimde bu paket karşıladı beni..Coffee-mate 'in yeni çıkan ürününü deneyip fikrimizi almak istemiş fikrimühim.
Tek başına birşeye yaramayacağından nescafeyi de yanına koymuşlar..iyi fikir.




çocuk uyuduktan,bulaşıklar yıkandıktan,çamaşırlar makineye atıldıktan,sevgiliye aperatif şeyler hazırlanıp istediği birşey var mı diye sorulduktan sonra kahveme ve kitabıma kavuşma vaktim gelmiş demektir.Günün en dinlendirici en keyifli saatleridir benim için.Coffee-mate bana göre latte etkisi veriyor.Eğer makineniz yoksa  ve hazır ürünlere kaldıysanız latte için maalesef 3ü birarada ürünler mevcuttu.Ben şekerli geldiği için içemiyordum.Bu ürünle şekersiz latte keyfini almış oldum..Daha sert sevenler normal devam etsin ama yumuşak ve köpüklü severim diyenler için yeni ürünü öneriyorum.

*bu yazı istek üzerine değil tamamen kendi deneyimim için not olarak yazılmıştır.

1 yorum:

Handan dedi ki...

günaydın zoicim, artık neskafe içemiyorum:)))) damağımı şimdilik filtre kahveye yükselttim
bir sonraki aşama kendim kahve öğütüp yapabilecek bir makina alma...
selamlar