3 Şubat 2015 Salı

NELER YAPIYORUM VOL 1.




Bumerang instagram adresinde kitaplar ilgili sorular sorup hediyeler veriyor.Doğan Kitap 'ın katkılarıyla yaptığı yarışmadan sadece kitap beklerken çeşitli hediyeler de çıktı paketten.Bloggerları yazmaya teşvik eden,yanında olan bir oluşum bumerang.Katılmamış olan blogger dostlarım varsa katılsınlar diyorum...



Merak ettiğim kitapların listesi her geçen gün uzuyorken ilk siparişi verelim dedik..Ben genelde listeyi uzun tutup çeşitli sitelere hesaplattırıyorum,kargo kampanyaları ,hediye kitap avantajları ve indirimleri göz önüne alarak en uygun neresi çıkarsa oraya siparişimi veriyorum.bu seferki seçimim BABİL'den yana oldu.
İletişim yayınlarına çok fazla şans vermemiştim .3 İletişim 1 Can yayınları oldu bu siparişim..Gerisi gelecek gibi gözüküyor .




Kaç sene oldu bilmiyorum ama uzun zamandır NİLGÜN'ü takip ediyorum .Motif etkinliğini duyurduğunda katılmaya karar verdim ve deli cesaretiyle katılmış oldum:)Her ay farklı renkler örmek ve sonunda sana gönderilen 100 motifle güzel bir battaniye yapmak iyi bir fikir gibi geldi:)
Deli cesareti bir nevi çünkü hem çalışıp geç saatlerde eve gelmek,kitap okumaya fırsat yaratmak hem de şu aşağıda gördüğünüz saklandığını sanan tospikle motifleri bitirmek tam bir deli işi:)


8 yorum:

Handan dedi ki...

ay yerim ben tospiki:))) saklanmış mı o şimdi aay ay ay

zoitsa dedi ki...

saklanıyor handan göremezsin :)

BlahBlah dedi ki...

haha tospike bayıldım.... alper canıgüz de ayrı apayrı sevdiğim bir yazar. vaktin olursa ve okumadıysan alper kamu'nun başkahraman olduğu iki kitabını okumanı tavsiye ederim.

zoitsa dedi ki...

henüz okumadım canım onlar da listemde:)

flzpink dedi ki...

Alper Canıgüz ve Sezgin Kaymaz kitapları harikadır.
Ve hayat tosbiklerle daha güzeldir :)

zoitsa dedi ki...

flzpink evet hayat tospiklerle güzel :) sezgin kaymaz ve alper canıgüz ü uzun bir süre beklettim listemde ..popüler olunca okuyamama hastalığım var:)

Beyaz dedi ki...

ya özge inanamıyorum yaaa tospiğini yerim ne kadar kocaman olmuş o öyle... Daha sık yaz lütfen özlüyorum senin yazılarını.

zoitsa dedi ki...

büyüdü canım:)) daha dün gibi valla :)) yazacağım sanırım bir ara ara verdim ama bu sıralar kafamda dönüp duruyor :)