7 Aralık 2012 Cuma

haberler

photo


*havalar felaket soğuk..kış geldi ve her kış olduğu gibi sıcak yatağıma şükrederek ve evsiz insanlara ev dileyerek geçiriyorum geceyi..

*hayat çok farklı yerlere götürdü bir anda beni--hoş beni tanıyanlar zaten ani değişikliklerime alışkınlar..ruhum göçebe..--

*evimi kiraya verdim..

*dejavu'ya nihayet kahvaltıya gittim

*taa eylülde yazabilmişim buraya bu arada bi de evlendim...

:))


-döndüm efendim ..-
-mail atan,neredesin diye soran tanıdığım arkadaşlardan çok tanımadığım insanlar olmasına şaşırdım ..ben kendime yazıyorum sanıyordum ;teşekkürler.-

8 yorum:

Sittirella dedi ki...

Hoş geldin mi diyeyim?
Allah mesut etsin mi?
Manyak mısın kızım sen?
'Bu arada bi' de evlendim' ne demek?
Bu arada saçlarımı da kestirdim der gibi...
Dur, şaşkınlığım geçsin bi' :/
Hakkında hayırlı olsun.

Pilli Petro dedi ki...

evlendin miiii? Nasi ya ne ara

RuYaYLa dedi ki...

Hoşgeldin....

Adsız dedi ki...

zoiii ulaş bana çıldırciim :) imza kavala kurabiyesi :)

zoitsa dedi ki...

sittim:) sağol kuzum :))

pilli beni en iyi sen anlarsın bacım koç burcu kadını olaraktan :)

rüyaylam hoş bulduk..

sevgili kavala kurabiyesi az kaldı ulaşıciim:)

Beyaz dedi ki...

zoi hönk! evlendin mi*? şoklardaym dur

Adsız dedi ki...

zoimmm döndün muck :)
kahvaltıyı tekrarlamalıyız harikaydı :)

Şerife dedi ki...

şimdi geçmişte yazdıklarına bakayım dedim de çok şey kaçırmamışım sende uzun süre ara vermişsin
Umarım evliliğinde çok ama çok mutlu olursun