21 Ağustos 2012 Salı

film tatili

bayram tatili benim için tam bir dinlenme tatili oldu..bol bol okuyup film izlemeyi ve amaçsızca yatmayı planlıyordum aynen öyle de yaptım:) yine olsa yine yaparım pişman değilim :)


ilk film AÇLIK OYUNLARI oldu..zira zaten kitabını da okuyorum bitmek üzere ama ısrarlara dayanamayıp kitap bitmeden filmini seyrettim..
genel olarak film kötü değildi ama aa diye bir etki de yaratmadı bende belki de kitabını da okuyor olduğumdan ,senaryoyu önceden biliyor olduğumdan olabilir..yerli filmlerimize bakınca zaten yabancı filmlerin efektleri aradaki farkı belli ediyor zira aynı film belgrad ormanlarında çekilse yarıda canımız sıkılırdı.
filmi beğendim,kızı beğendim sadece açlık oyunlarına katılan diğer çocuğu daha yakışıklı bekliyordum o olmamış:)




ikinci filmi yerli seçtim ;ATLIKARINCA .
Mert Fırat'tan neredeyse nefret edecektim ki adam zaten nefretlik bir karakteri oynuyor yani oyunculuğu gerçekten iyi .
kızını oynayan oyuncuyu da başarılı buldum diğerleri zaten figüran gibi kalmışlardı olay döngüsünde.
sarsıcı ve bir o kadar gerçek bir konu işlenmiş moraliniz yerindeyse,psikolojiniz iyiyse izleyin derim.



3. film KUZGUN'du.
Edgar Allan Poe okumak istediğim bir yazar olunca ,konu da onun hikayelerini örnek alan bir seri katille ilgili olunca ,filmin içinde Edgar Allan Poe oynayınca izlememk olmazdı.
Hikaelerini öne çıkarıp neredeyse tek tek tanıtmış olmaları işime yaradı .Rahmetliyi içkici ve insanlar tarafından küçük görülen biri gibi göstermiş olmaları çok eleştiri almış olsa da zaten o dönemde aynen öyle yaşamış ..iyi bir yazar olmak iyi bir insan olmak zorunluluğu vermiyor bana göre bu yüzden eleştirmedim bu konuda..Edebiyat seviyorsanız biraz da gerilim olsun diyorsanız izleyin derim.

Hiç yorum yok: