31 Temmuz 2012 Salı

ürün dedikodusu

 arada sırada kullandığım ürünlerin dedikodusunu yapıyorken gelen yorumlarda nilayımın söylemesiyle tanıştım gliss siyahla..daha önce gliss turuncu bana numune olarak gelmişti ve saçıma zamk sürdüğümü sanmıştım resmen ..o günden sonra glissten sürekli uzak durmuştum..yorumlardan sonra denemeye karar verdim ve anaaaammmm süper ya la bu!!!
saçım kremsiz asla açılmıyorken bununla kreme asla gerek kalmıyor..bundan sonra değiştirmeyeceğim bir şampuan oldu gliss siyah..


                                
 yine yorumlardan tanıdığım signal white now 'a da şans verdim ve gerçekten çok beğendim..daha önce bir kaç diş macunu denemiştim istikrarlı olarak ama en ferah ve temiz hissettiğim bu oldu..





evim gölete yakın olunca sivrisinek olur diye düşündüm ama bildiğin karasinekler bastı evi..kipada gezerken indirimli olarak görünce denemek için aldım bu ürünü..kartuşu geçirip prize takıyoruz ve kokusunu bile duymadığımız  sinek ilacı sinekleri kovuyor..gece yatarken başucuma takıyorum..şimdiye kadar gayet memnun kaldım fakat sadece 10 gün dayanıyor bir kartuş bu da çok az geldi gözüme..ama etrafta sinek ilacı kokusuna ve sinek ölülerine tahammülüm olmadığından bana en mantıklı ürün olarak gözüktü..


var mı bu ürünleri kullanan memnun kalan /kalmayan?

3 yorum:

SEVECEN dedi ki...

o macun eşimin vazgeçemediklerinden ve şampuanı bende kesinlikle denicem bacımmm

Unknown dedi ki...

raıd ...bunu görünce sınekler ne hıssedıyorsa bende aynısını hıssedıyorum..böcek ılacı takıntımdan dolayı hıç kullanamadığım bır ürün..senın evınde gölete yakınmış, ben kendı evımde tüm camlara sıneklık takıyorum..deneyebılırsın...

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

gliss'in maskesi -bu siyah olan- facia güzel bacım.. yedekliyorum hep, bitcek diye ödüm kopuyo. bunsuz yaşayamaz oldum.
raid tabletsiz bi haayt yoktur yaklaşık 20 senedir bunları yapana şükrediyorum://

signal white now çok kullandım bi ara, clinomyn kadar güzel değil ama normal macunlar arasında da en iyisib bu yine de..

ayyyy missssss yuuuuuuğğğğğ