2 Temmuz 2012 Pazartesi

işinden muzdarip olanlar toplaşın bişi diycem



çok sevgili Türkiye'nin önde gelen tarikatlarından birine bağlı eski patronum maaşımı vermeyeceğini söyleyip ''kul hakkı''yiyeceğini beyan ettikten sonra internette nereye başvurabilirim diye düşündüm..nereye şikayet etmeliydim?

eskiden önce BÖLGE ÇALIŞMA MÜDÜRLÜĞÜne şikayet edip oradan İŞ MAHKEMESİNE dilekçe için yaklaşık harç març derken 70-80 lira bayılıyormuşsunuz..
mahkeme açılıp tahimini paranı alma süren 3 yılı buluyormuş..yani senin kıçıkırık 1 maaşın mahkemelerde sürüklenirken heba oluyor ;insanlar da bunu göze alamayıp mecburen hibe ediyor..

şimdiyse durum değişmiş..internette bas bas 170i arayın diyordu ..
aradım ben de..
detaylı olarak sorunumu not ettiler..dilekçemi kendileri telefonda yazdılar..ayrıca eğer hala orada çalışıyorsam ismimi açıklamayacaklarını bile söylediler..
sonunda bana TAKİP NUMARASI verdiler..
takip numaramla yaklaşık 3 haftadır takip ettim dilekçemi..
önce karşı tarafa ihtar yollamışlar
sonra bana tebligatla dilekçemin sonucunu yollamışlar vee BİNGOO
param bugün bankamatiğe gittiğimde daha geçen hafta yatmış hesabıma meğersem..

İŞ YERİNDE SSKNIZ MAAŞINIZDAN AZ ÖDENİYORSA ;
ESKİ İŞ YERİNİZDEN PARANIZI ALAMIYORSANIZ;
SİGORTASIZ ÇALIŞIYORSANIZ
VE ÇALIŞTIĞINIZ YER ŞİKAYETİ SİZİN ETTİĞİNİZİ BİLMESİNİ İSTEMİYORSANIZ ARAYIN CİDDEN 170İ..

Rabbim'e şükürler olsun o kadar zor bir zamanımda yetişti ki yine..
bunu burada yazacağımı hiç sanmıyordum ama sezarın hakkı sezara ;AKP hükümetine bu çalışmasından dolayı teşekkür ediyorum..



2 yorum:

Kibritci Kız dedi ki...

bende altı gün çalışıp çıktığım iş yerinden maaşımı alamamıştım üstelik altı gün çalışıp çıktığım için ne hakaretlerde yemiştim. namusuma varana kadarrr düşün yani. bir de sanki ssk mı yapmış gibi bana altı gün çalışıp çıkarsan maaşını alamazsın demişlerdi . yaa kardeşim her kanuna kurala uydun da yaa neysee neyseee . giriyorum işe ertesi gün şartlar değişti dedim neysee ikinci gün yine değişti üçüncü gün yine değişti ! çüşş yanii bi de hepsi benim aleyhime :)

ben sabırlıyımdır aradan aylarrr geçti baktım intikam yemeğim soğumuş öğlen aradım bunları biraz tehdit biraz hukuki terim ertesi gün param elimdeydi :)

şimdi sende o parayı doya doyaaa yeeeeee afiyet olsun :)

ayy kimbilir nasıl korkmuştur patronunnnn ohhhhhhhh olsun!

haa bi de haklısın evet hükümet iyi şeylerde yapmıyor değil :)

mucuk bebekkkkkkkkk

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

AKP'ye selam yollamadan önce bazı konuları düşünmek gerekir.
10 yıllık iktidar süresince adaletin hızlı çalışmasının sorunlarının çözülmemesine karşın, bu yol işletilerek, (bir devlet baskısı olduğu kesin) adaleti adliye dışında geliştirmenin başarı olmadığı aksine insanları adliye dışında çözüm aramaya yönlendirmesi gibi, mahkeme, hakim, avukat gibi unsurları yok sayıp başka mekanizmaları devreye sokmanın başarı, alkış ve reklam yapılması, buna alkış tutulmasının doğru olmadığı düşüncesindeyim.