22 Mayıs 2012 Salı

durum raporu


*dün felaket bir başlangıç yaptım haftaya..önce iş yerine geldiğimde haftasonu her yerin dağıtılmış olduğunu görüp çıldırdım..tek çalışan bayan ben olunca toplamam gerektiğini düşündüler sanırım ama laf sokmama gerek kalmadan bakışlarımdan anlayıp dağıttıklarını usul usul topladılar..iş yerinde bayan varsa evdeki gibi arkaları toplanacak sanıyor bu erkekler sanırım..

*dün sonuçlanması gereken bir iş ve buna bağlı olarak gelecek param bugün ve en geç yarına kaldı..üstüne onun stresi eklendi tabi..belirsizlik beni öldürüyor..

*tam mesai bitiminde gelen satışçıya verilecek çek ortadan kayboldu..1 saat boyunca tekrar tekrar baktığımız yerden çıkıp bana kamera şakası dediğim anlar yaşattı..

*bütün bunların üstüne ne zaman başvuru yaptığımı bilmediğim bir yer arayıp özellikle iş görüşmesine gelmem için ısrarda bulundu..telefonda ne dediklerini bile tam anlamadan o karmaşada tamam geliyorum dedim..

*artık gün bitsin eve gideyim diye sürüne sürüne eve vardığımda üst katta oturan kızın kedisi yüzünden atılacağını öğrendim..yönetime inip çemkirecek halim yoktu o görevi bu güne sakladım..alt katımda oturan (2.katta) dinibütün (!) kadın kalkıp 5.katta havlamayan gürlemeyen kediyi şikayet etmiş!! bana carlayamadıkları için kızım sana söylüyorum gelinim sen anla..peki zoi bununla kalır mı??hayır kalmaz!!benim kedimin sesi çıkmıyor ama o kadın sabahın 3ünde kalkıp minicik yavurusunu dövebiliyor!!yangın merdiveninin pis korkuluklarına yorganlarını serebiliyor!!!
''peygamber efendimiz ve kedisi müezza''dan haberi olmadığından kocaman yazılarla çıktı alıp tüm siteye yapıştıracağım ayrıca..

*bugün üç ayların başlangıcı ..Rabbim herkes için hayırlısını versin herkesin gönlüne göre versin inşallah..

5 yorum:

hay sana ne dedi ki...

amin

Zeynep dedi ki...

kuzum carlıycanmı bugece bende orda olamk istiyorum yaaaa :):):)

7.oda dedi ki...

ben daha kötülerini sayabilirim ama boşverelim gitsin diyorum..
iyisi mi sen benim şu mimi cevapla gidince : Milena'ya Mektuplar 55

Şerife dedi ki...

Maalesef bencil insan çok bana da iş yerinde aynısı yapmışlardı üstelik 7 aylık hamileydim
Kötü başlamış haftan ama umarım güzel biter

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

tanrım ommm..
zoği biçok post yapmış ve ben yeni görüyore..

o kadını ben geldiğimde kapısının önüne kedi boku atmak suretiyle korkutcam zoim.

iş konuları yıne kapkarmakarışık olmuş anladım onu ben yüzyüze toplantı lazım .

hayırlısı olsun herşeyinle inşallah..

arka toplatan erkekler sözüm size, önünüze (!) bakmaktan arkanızı göremiyosunuz lan.