20 Şubat 2012 Pazartesi

döngü



su aboneliğimi yaptırmak için belediyeye başvuruyorum..
belediye  bana o adreste ikamet ettiğime dair ikametgah istiyor..
tamam diyorum..
muhtara gidip ikametimi değiştirmek istediğimi söylüyorum
artık bu işlemin direk nüfus müdürlüğünden yapıldığının bilgisini veriyor.
nüfus müdürlüğüne girip sıra alıyorum.
sıram geliyor içeri giriyorum
boyum yetmediği için bankonun arkasındaki görevli amcayı görebilmek için ayaklarımın üzerine kalkıyorum.
artık sıkça rastladığım badem bıyıklı memur amca çipil çipil bana bakıyor
-ben ikametimi marmaracığa aldırmak istiyorum diyorum..
-akraban var mı ki orda oraya aldırıyorsun .akraban yoksa almam diyor başından savarak
-akraba?diyorum
-evet akraban yoksa napıcan marmaracıkta .olmaz ikameti alamazsın  diyor kendinden emin..
-amca ben orada ev aldım..bunu bana tapuda söylemeleri lazımdı ..akraban yoksa marmaracıkta ev alamazsın diye..diyorum sabırla..
-ev mi aldın..tapusu senin üstüne yani !!diyor ısrarla..
su aboneliğim için ikametimin artık yaşadığım yerde olmasının geçerli olduğunu açıklıyorum..
bilgisayarına bakıyor..
bana bakıyor..
bilgisayarına bakıyor..
-olmaz ..diyor..su faturası getirmen lazım orada yaşadığına dair ..ancak öyle alırsın ikametini  oraya diyor..
su faturası için ikametgah;ikametgah için su faturası götürmem gerekiyor..
bizim burada demokrasi böyle işliyor..








10 yorum:

Zeynep dedi ki...

Bunun gibi olayların hepsini toplayarak bir liste yapsak, benden sana kadar uzanır o listenin boyu!
Yapacak bir şey yok, dedikleri şekilde dönüp dolaşacağız hep.
1 saatte çözüleceğini düşündüğümüz şeyi artık 1 haftada çözülecek gibi planımızı yapmak lazım.
Kolay gelsin :(

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

topunu Allah bildiği gibi yapsın, bu skinidirk olaylar ancak bu embesil ülkede olur zaten. denetle bakalım sen o memurları, böyle saçma sorular sorabiliyolar mı ? denetle bakalım , pc de oyun oynarken oyununu bozdun diye sinirlenip işini yokuşa sürebiliyolar mı ?
her kuruma her şekilde gereksiz birimler açılıyo madem, çalışan denetleme birimleri açılsın..en gerek olan şey bu , bu niye yok ?

cidden sinirlendim; çünkü çalışan insanın ; hele ki tek yaşıyorsa ; zaten vakti çok ama çok kısıtlı..işten izin alıp haldur haldır koşturuyosun ve ; işini yapanları tenzih ederim; bu tip çalışanlar insanı " üstüme beton dökün" kıvamına getiriyolar !

zorundayımım ?
böyle skindirik insanlarla yaşamak zorunda mıyım ?
he sana diyorum zoğii, zorunda mıyım ?

Handan dedi ki...

oy oy oyyyyy

ben devlet memuru olduğum halde bir devlet kurumunda işim varsa korka korka gidiyorum, n'olur tartışmayayım n'olur kavga etmeyeyim diye. tavsiye; müdüre git, derdini anlat, o zaman çözülür.

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

bide şey;
döngü başlıklı posta " kısır" kelimesi eklettiren bi post yaptırıcam sana..
ver alllah kısırı ver allah pastayı..şeker-tuz döngüsünü yaptırtıcam sana ki bu eblek olayı unut !

zoitsa dedi ki...

zeynebim;maalesef bir hafta böyle salak saçma işlerle oradan oraya sürüklenmek zorunda bırakılıyoruz..

nilayım;zorundaymışım beybi ..maalesef..zorundaymışıımmm..kısırını da döngünü de yirim:)

handanım;nasıl başediyorsunuz sizin kurumda da var mı böyle insanlar ya hu..

Handan dedi ki...

zoi, başta müdürler böyle:))))) o müdür elemana inisaytif duygusunu veremiyor, vermiyor sonra her vatandaş böyle el yordamıyla bağıra çağıra yolunu buluyor. kişisel değil o adam onu vermek istese eki nerede diyecekler bu sefer, kamu hantal kaldı, milyarlar yatırılıyor pc sistem vs ama kafalar hantal, sakın bundan özelleştirilsin sonucu çıkarılmasın, karşıyım ona. insanlar memurlar inisiyatif sahibi olacak zamanla müdür hegemonyası kalkacak vs vs vs o zaman olacak her şey,

eslemce dedi ki...

evvveet yaşasın,gerçektende güldürdün beni:):) seni seviyorum...eee noldu peki sonra??

zoitsa dedi ki...

hahah ne olsun kuzum su aboneliğim hala yok:))devlet çözene kadar yada yumurta kapıya dayanana kadar böyle devam :))sinirlerimin yatıştığı bir gfün carlamaya gidicem tekrar:)

Judy Abbott dedi ki...

oh zoim şiştimmmm
Handan'ı dinle, müdüre çık, ay çatladım, nefesim daraldı vallaha.
kolay gelsin kuzum halledersin inşallah:)

o karikatüre de ne diyeyim, kadıncağıza "kuzuuummm" diyesim geldi:)))

yenigelinceyizi dedi ki...

ay ya inanmıyırum ağlancak halimiz sinirden güldürüyo al benimkini vereyim belki şaşırıp bursa faturasını kabul eder akıllılar.Allah kolaylık versin bencede müdüre git o bi yol bulur sana inşallah:)