23 Aralık 2011 Cuma

kitap kime gidiyor



yorumlarda sıralama şu şekildeydi;

1 mozclk
2  Tully 
3 water ash 
4  Gul/İnn
5  agresif prenses 
6  pinorun annesi
7  NİLAY (nilmoon)
8  Semih
9  necli
10 Selin C.
11 pıtırcık
12  ayseli 
13  flzpink 
14  öz'üm
15 küfkedisii
16  Benhur 
17 BELMA
ben excellde kopyaladığım için bir boşluk fazla almışım o yüzden 18 obje gözüküyor ama katılmak isteyen 17 kişi vardı.haksızlık olmasın diye direk yayınlıyorum .tekrar listeleyip seçmedim ;hatasıyla sevabıyla kazanan mozclk


bana adresini mail atarsan en kısa zamanda kitabını kargolarım.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ben katılmamış mıyım bu çekilişe. tühhh nasıl da kaçırmışım :)

mozclk dedi ki...

mutlu oldum..teşekkürler..

Unknown dedi ki...

tebrikler..belki sonra bizede güler şans :)

agresif prenses dedi ki...

bana çıkması süpriz olurdu zira yıllardır hürriyetin ödüllü sorusuna cevap vermişliğim ama kazanamamışlığım zaten mevcuttu...
neyse bir daha ki sefere artık...

Sittirella dedi ki...

Eee, ben en baştan kutlamıştım mozclk arkadaşımızı ::)
Sanki farklı bir sonuç çıktı!
Değdi mi bunca zahmete?
Bir kere de büyük sözü dinle ::)