18 Ağustos 2011 Perşembe

kısa.


ramazan ilk başladığında bloglar arası gezinip yeni bloglara merhaba derken bir fotoğraf beni benden aldı:)
moda bloğu adı altında yazanlara bir diyeceğim yok ..sürekli kendi giydiklerini eteğim şurdan şu kadar babetim burdan bu kadar donum ananemin hediyesi kisvesinde yazanları direkt atlıyorum..ama hayırlı ramazanlar başlığının altındaki resmi görünce bir müddet ekrana bakıp vicdanımın muhasebesini yaptım..
kimsenin inancına kimsenin yazısına bişey dediğim yok zaten ben kendikimi yaptım o an:))
başlık hayırlı ramazanlar..
altta mini etekli pespembe ruju ve evin içinde taktığı güneş gözlüğüyle hanım kızımızın kocaman bir resmi ve altında tek satır: ramazaanıınız hayırlı olsuuunnn..
eminim kulağımın dibinde olsa bu cümleyi ağzında sakız varmışçasına söyleyecekti:)
hayırlı olsuaauuaauunn tarzında:)
...
neyse efendim bir de tarihe not düşmek istiyorum ki:
sen dağda taş üstünde yatmak için çadırını arabana koyarken elinde yapağı yün döşekle çıkıp arabana koca döşeği sıkıştıran kişiye anne denir..
yadırgamayın sevin kendisini:))




10 yorum:

muhteşem boşluk dedi ki...

Müthiş :)

Ipek dedi ki...

Hahahahaa, cok sevdim bu postunu :)))

Yandanyandan dedi ki...

harika bir karikatür :) harika bir blog :) harika bir yazı :) rastladığıma sevindim bloğunuza :)

Sittirella dedi ki...

Zoitsa'm :)
Ben arada izlemeye alıyorum bunları :D
Veriyorum gazı... veriyorum gazı... şiştiklerinden emin olduğumda bir patlatıyorum, bir ay kadar gönderi yapamıyorlar :D
Çok severim bu tarzı...
Külodum şuradan, sütyenim buradan...şapkam ''VINTAGE'' :D
Dikkatini çekerim, Salı pazarından demeye dilleri varmıyor, anında ''vintage'' olup değere biniyor saçma sapan şeyler :)
Ay hahahaha, dur ben bir ii tanesini daha izlemeye alayım da eğlence çıksın bana.
Elimin tersiyle ağızlarının ortasına böyle çaaaaat! diye yapıştırasım var :)

flzpink dedi ki...

Bi de daracık kıyafetlerle başörtüsü takıp, yüzünü de çiçek böcekle gizleyene gıcığım ben!!
Karikatür harika ama:))

zoitsa dedi ki...

benim gibi düşünenlerin olduğunu görmek ne güzel birşey:))))hep beraber ağızlarının ortasına sittim gibi çaatt diye vuralım:)

Noni dedi ki...

Tövbe tövbeee neler var yahu :)

G R İ ❥ dedi ki...

:))))

cok guzel bir paylasim olmus : )

Zeynep dedi ki...

çiting diye bi ses gelsin kızlar vurunca banada söyleyin hazırım vurmaya :):):)

Krnc dedi ki...

hayırlı olsuaauuaauunn tarzında:)

offf koptum:))))
harika bir yazı olmuş,hem düşündüren hem de müthiş güldüren:)
harikasın :)