19 Temmuz 2011 Salı

antinkuntin

sabahın köründe gittiğim diş sağlığı merkezinde ''sgk da kaydınız gözükmüyor hanfendii''diyen sekreterden sonra anlamalıydım zor bir gün olacağını :)
''her ay kendimin yatırdığı ssk primleri devletin hangi kurumuna gidiyor acaba ''diyip dişçiden vazgeçtim..annem garibim benim yanımda öylesine gelmişken ''e ben gireyim bari bi baktırayım ''diyip 3 dişini birden(!) çektirmiş oldu..
ordan sgkya gidip tekrar ekranda güncelleme yaptırdım..işte bütün çile o saatten sonra başladı..
çünkü yolum maalesef devlet hastanesine düşmüştü:)
Allahım o hastaneye giren sağlıklı bir insan bile hasta olup çıkar..dahiliye için sıra alırken baktım ki annem ''e ben de gelmişken bir göz doktoruna çıkayım ''diye sıra alıyordu..o an annemle yollarımızı ayırmanın vakti geldiğini anladım..meğer annem bana refakat için gelmemiş,meğer o kendini bilmez çıkarcı düzen bizim ailede de varmış..:)
annemi orda terkedip dahiliyeye devam ettim..
bu ne kalabalığı lan böyle sıra mı olur diye geçtiğim kalabalık kan vermek için bekleyenlerin sırasıymış..anaam ben burda beklemem paşa paşa gider özelde tahlilleri yaptırırım dedim kendi kendime..tabi dedim ama 2 aydır maaş bekleyen fakir zoi maalesef o sıraya girmeye mahkumdu:))
dahiliye doktoru böyle hulusi kentmen gibi bi amcaydı..kulakları az işittiğinden yanına kadar gidip kulağına eğildim..boyumu kilomu cartımı curtumu sorduktan sonra gereken tahlilleri söyledi kıza..tahlillerde bişey çıkmazsada diyetisyene gitmemi öğütlediğinde hiçbirşey demeyip ben de onun bir kulak burun boğaza gitmesini söyledim..tabi bunu söylerken uzaklaşıyordum kendisinden duyduğunu sanmıyorum:)
neyse tahlilleri kıza yazdırdı ama elime şunları yaptıracaksın diye bir kağıt vermedi..karşıya geç kan aldır tahliller direk bizim sistemimize yansıycak dediğinde şaka yapıyor sandım..ulan o sıra zaten sabaha karşı 5te ancak biter..tahlillerin yansıdığı süpersonik sistemi kurmayı bilen devlet yaşlıların hamilelerin ayakta beklediği kan sırası sistemine bişey yapamıyordu maalesef..
sıraya girdiğimde acaba terkettiğim annem nerelerde diye düşündüm..yine dayanamıyorsun işte ..başımı sağa çevirdiğimde kantinde keyifle tostunu yiyen bir anne gördüm :)kadın 3 diş çektirmişe hiç benzemiyordu resmen bizim hamster fikrinin sosise daldığı gibi dalmıştı tosta..kızı aç bilaç kan sıralarında beklesin kadın kantinde keyif çatıyordu:)yine gururum ağır bastı kafamı çevirip sıradaki insanların off ne biçim sistem,puff böyle sıra mı olur laflarına ''başlarım böyle adalete ''lafıyla destek verdim ..
nihayet sıra geldiğinde 2 tüp kanımı verip terkettiğim hain annemi aradım telefonla ..çünkü sittin (60) sene arasam bulamayacaktım onu o kalabalıkta..
''canıım ben göz doktoruna girdim 2 gözlük yazdırdım şimdi bahçede gölgede sigara içiyom gel bu tarafa doğru''dedi..
annemi de alıp 2,30da söyledikleri gibi tahlillerin sisteme geçmesini beklemek için çay bahçesine gittim..
2,30da birsürü yaşlı teyzelerin eşliğinde sisteme düşen tahlil sonuçlarını öğrenmek için doktorun kapısına hücum ettik..evet burda da süpersonik bir sistem işliyor,güçlü ve iri yarı olan teyzeler bizi ezip sonuçlara erken ulaşıyordu..
nihayet aradan sıyrılıp içeri girdiğimde doktor değerlerime bakıp herşeyin normal olduğunu söyledi..senin vücut sağlam kızım derdin kafanda dedi..te bu kahrolası yaralar kafana takıp stres yaptığın için oluyor..
..
hayatımdaki öküzlere alerjim varmış meğer benim blog....vay arkadaş..




10 yorum:

eslemce dedi ki...

Dikkat edeceksin,sana alerji yapana yanaşmayacaksın:):)

Adsız dedi ki...

Allah iyiliğini versin zoi :D
iyi ol da öyle uğraşma bi daha :p

uğurböceği dedi ki...

ha ha diyorum.hastaneye uğrayım güzel anılarla ayrılanı duymadım zaten.ben geçengün kocamana karnımla nst sırası bekledim hemde 3 saat yaaa.
şaka biryana geçmiş olsun.
sevgiler

zoitsa dedi ki...

eslemce;evet kuzum tek ilacım bu:)

dejawu;sağol hepimizin versin:))

uğurböceği ;sorma ya en çok hamilelere üzüldüm cidden

Unknown dedi ki...

Ne eglenceli Hatunsun yaa :))

Zeynep dedi ki...

Konu hastane ve hastalık, tüm ciddiyetimle okumaya çalıştım ama başaramadım hey Allahım yaaa alemsin sen nasıl güldürdün beni :))
Ben senin Anneni görmeyi çok istiyorum süper bir kadın o yaa :)))
Sanki komşuya uğrayayım der gibi "...bir göz doktoruna çıkayım" deyişine bittiiiim :))

Bu çektiğin çileleri unutma, o sinir bozucu hastaneye ve tahlil kuyruklarına bir daha düşmemek için kafanı biran önce boşalt, her hastalığın başı o kafana taktığın dertler.
Geçmiş olsun, o anı bir daha yaşamak zorunda kalmayasın :)

NzN dedi ki...

iyi ya en azından sorunun kafanda oldugunu anlamış oldun :)
o devlet hastaneleri pek fecii peekk!!! nikah için kan vermek amaçlı gitmek zorunda kalmıştım da ilk gittiğimiz yerden ulan burada kan verirsek kesn hastalık kaparız diyerek arkamıza bile bakmadan kaçmıştık. nikahtan bile vazgeçmeye hazırdık yani ikimiz de düşün :)
takma kafanı hiiiç bi şeyckleree

zoitsa dedi ki...

kitapçıkız;sağol kuzu sen de:))

zeynep;annem bi alem evet:)ah ahh bi de takmamayı öğrenebilsem..

NzN;Cidden sağlam girip hasta çıkabilirsin ordan..fena..allah kimseyi düşürmesin..

Adsız dedi ki...

unann esra ben :)

Adsız dedi ki...

sen yaz..hep yaz..bi sürü yaz..