9 Mart 2011 Çarşamba

yedik içtik gördüğümüzü anlatayım..




5 martta ets tur ile Bıtınya kültür turuna katıldık..Ben mesela bıtınyaya gideceğim dese biri vay arkadaş minik bir ülke falan herhalde derdim..çok okuyoruz ama bıtınyadan haberimiz yok bari çok gezelim haberimiz olsun dedik..
tur kültür turu olunca yaşlı teyzelerimizin bol olduğu bir otobüsle seyahate başladık..listede yaşımız 41 olması sebebiyle tur rehberleri bizi görünce bir afalladılar ..zira müze kartlarımız dağıtırken tur rehberimiz eğilip ''sizin yaşınız 41 gözüküyor listede ''dedi usulca ..''hiç göstermiyoruz değil mi ??''diye cevap verdim sakince..
tur otobüsümüz yaşlı teyzelerimizden oluşsa da göze çarpan 3 farklılık vardı öncelikle..
.
*bir çiftimiz orta yaşlarda gaydi..biri papaz diğerinin ne iş yaptığını öğrenemedik ama birbirlerine minnoş olarak hitap ettiklerinde isimlerini minnoşlar koyduk..
.
*yanımda oturan kızımız benden 1 yaş küçüktü ve tura tek başına katılmakla beraber 2 gün boyunca topuklu ayakkabı ve takım elbiseyle dolaşmasıyla bizde şaşkınlık yarattı..
.
*yaşlarını bilmediğimiz ama saç ve makyaj olarak birbirlerinin aynısı 2 kızımız da turdaydı..esra ceyda kardeşler gibi konuşmaları ve ''ayyy kankacııımm ,ayy kurabiyeeaamm ..''benzeri konuşmalarıyla bizi tur boyunca çileden çıkardılar..
.
biz bu gruplardan uzak durup diğer kalan teyzelerle bol dedikodulu bol gülmeli bol muhabetli bir tur yapmış olduk..
teyzeler öyle benimsedi ki bizi safranbolu gecesi otelde turu bırakıp bara gittik..gece 1 gibi otele dönüp vurduk kafayı yattık..sabah otobüsümüze yerleşmeyi beklerken teyzenin bi tanesi yanımıza yaklaştı ;
-akşam nerdeydiniz siz?
-yemeği otelde yemedik safranboluya indik biz.
-yok yok yemeği demiyorum gece 1e kadar nerdeydiniz.??
işte o an annemin evde olmadığını ,turla birlikte bizimle olduğunu falan düşünmeye başladım:)
gezi 2 gün 1 gece olarak planlanmıştı ve gerçekten çok uygun bir fiyata geldi..ets turdan çok memnun kaldık..otelimiz çok konforluydu ,otobüsümüz gerçekten iyiydi..
amasrayı ve safranbolu'yu çok sevdik..gitmeyenler için bence gidilmesi ve görülmesi gereken yerler..
foto;safranbolu boncuk kafe..közde kahve..



8 yorum:

SEVECEN dedi ki...

ne güzel bacım ya stress atmışsın valla senin adına ben daha çok sevindim

zoitsa dedi ki...

sağol canım benim:)çok iyi geldi..

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

beklenen yazı geldi...kuşum daha nice gezilere gitmeniz hatta berabercenek :) gitmemizi temenni eder yanacıklarından öperim..közde kahvenin kokusu burnuma burnuma esti valla..zoim biraz daha yazsaydın ya kısacık olmuş buu,bikaç foto neyim..meraklıyım naapim:))

eslemce dedi ki...

Can ım süper olmuşta,ben hala fotoğrafları beklemedeyim:):)

ETSTUR MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ dedi ki...

Değerli Misafirimiz,
yazınızı biz de keyifle okuduk. Gelecekti seyahat planlarınız için etstur ailesi olarak sizleri tekrar misafir etmek isteriz.
Saygılarımızla,
etstur
Kalite Güvence ve Müşteri İlişkileri
http://www.etstur.com/Musteri-Iliskileri

dikisdersi dedi ki...

est tura bakacagım memnuniyetinden ötürü ,ramazan sonrası bende biraz gezecegim sanırım ,teyzeciklere ve hiç göstermiyoruz lafına bittim zoi özlemişim seni okumayı ,anca toparlıyorum blogumu adres degişince hesi gidiverdi haliyle ,buraya kadar her yazdıgını okumuş olmakla beraber,yarın devam etmek üzere . diyorum ,iyi akşamlar

zoitsa dedi ki...

dikisdersi;hoşgeldin yeniden..nasıl mutlu etti beni bu yorumun bilemezsin..

dikisdersi dedi ki...

hoşbuldum bende mutluyum ;)valla insan bir dostunu olmadık yerde görürya uzun zaman sonra öyle oluyorum :)ciddiyim