18 Şubat 2011 Cuma

abudik kubidik..

judy'm beni mimlemiş sağolsun merak etmiş bu abudik kubidik sorulara ne cevap vereceğimi :)

1-Gün içinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey
kesinlik judy'e katılıyorum..maaşımı alırsam kesinlikle ışık görmüş tavşan gibi kalırım..bünyem alışık değil maaş almaya..
.
2-Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey
öyle takıntılı biri değilim ama kafama taktıysam mutlaka ne yapar ne eder alırım..kitap ve telefon başında geliyor listemin..
.
3-Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey
patatesli börek!
.
4-Uğurun var mı, uğurun?
uğurum yok ama uğursuzluğum var..mesela nazar boncuğu asla takamam ..kesinlikle o gün ağlarım bişey olur..test ettik onayladık..
.
5-Kendine en yakıştırdığın renk
siyah
.
6-En sevdiğin takın
halka küpelerim..
.
7-Takıntın?
ters bişey çıkarırsam işim ters gider :)gece tırnak kesilmez :)ayaklarımla oynarsam annem babam ölür:)
babannemden miras kalan tek şey takıntılarım:)
.
8-Bavulum çoktan hazır,gitmek istediğim şehir,ülke?
selanikteki köyümüz..
.
9-Ben bu şarkıyı duyunca şakırım
her türlü roman havasına :))
.
10-Solunda ne var?
napçan:)) koca bir el kremi var..koca dediğim bildiğin yarım kilo :)

seni seçtim sittirellaaa :)))

5 yorum:

küfkedisi dedi ki...

roman havasına hem şakılır hem göbek atılır ayol, hayatta dayanamam :)))

zoitsa dedi ki...

küfkedim;aynen öyle bacım..edirneliyim daha da şarkı tanımam:)

Sittirella dedi ki...

E-neeeeee :)
Okudum okudum negzel, bitirdim.
Seni seçtim Pikaçuuuu olayı şok etkisi yarattı :)
Dur az toparlanayım, söz, yazıcam :)))
Hahahaha :)))
Bitirdin beni zoi :)

Judy Abbott dedi ki...

ahahahaha yaşasın çiftetelli:)))

Adsız dedi ki...

ben de giyimde siyahı tercih ediyorum genelde. zayıf gösterecek yaa malum kilolar.. :)
o yarım kilo el kremi nasıl bişey ola ki?