11 Ocak 2011 Salı

mim-oza

mim olaylarına pek sıcak bakmasam da kitaplarla ilgili sorulardan vazgeçemiyorum:)
mozclk bu mimi bana paslamış ben de hemen yazıyorum..

1) Şu sıralar üstünüz de en çok iz bırakan kitap?
şu sıralar değil ama bende en çok iz bırakan Stephen King-Hayvan Mezarlığı oldu..

2) En çok sevdiğiniz çizgi film karakteri?
Speedy gonzales:)

3)Sevdiğiniz birisinden şimdi bir paket gelse içinden ne çıksın isterdiniz?

Aklımda olan kitaplar olsa delirirdim:)

4)Siz de en çok iz bırakan defalarca izlesem bıkmam dediğiniz film?

Eski türk filmlerinin çoğu..

5)Eviniz de oturdunuz ortalık sakin elinizde de kitabınız keyif yapmaktasınız yanında size ne eşlik etsin istersiniz?

Kahvem yanımda pofuduk kedim..

6)Diyelim ki elinize kendi işinizi kurma imkanı geçti hangi işi yapmak isterdiniz?

koocaamannn bir süt çifliği!

7)Şuan bulunduğunuz şehirden başka bir yerde yaşama imkanı sunulsa nereyi seçersiniz?

cunda adası

8)Son zamanlarda ''ehh yeter be'' dedirten bir olay yaşadınız mı?

evet!çok ama çok saçma kıskançlıklardan bıkmış durumdayım..

9)Vazgeçemediğiniz 3 şey desem size ne dersiniz?

kitaplarım,ailem,kedim


10)Çay mı? Kahve mi?

deli misin tabiki kahve!!! :)

mim nilmoon'a ,ful yaprakları'na ,beyaz'a gitsin..

5 yorum:

mozclk dedi ki...

hayvan mezarlığı benimde favorim ama şizofren yazar ve j.deep vazgeçilmezim::))
bu arada süt çiftliğine çok iyi,olursa ilerde benide kahya al yanına :))

mozclk dedi ki...

yanlış anlaşılma olmasın diye düzeltiyorum.gizli pencere kitap olarak,j.deep film deki rol olarak vazgeçilmezim ;)))

Judy Abbott dedi ki...

5. maddeye ve cevabına bayıldım:)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

MİM OLAYINI BENDE SEVMİYORUM AMA ZORUNLU OLARAK CEVAPLIYORSUN YAPACAK BİR ŞEY YOK

zoitsa dedi ki...

mozclk;kahyaya da ihtiyacım var cidden ..çifliğin bir odasını komple kitap doldurucam :)

judy;sen de yapmıyon mu öyle:)kedi mır mır..biz kitabın içine gömülü:)

mevdoş ablam;evet kitaplarla olunca daha bir keyifli:)