20 Ocak 2011 Perşembe

ailem


4 kişilik çekirdek ailemizde herşey sistemli ..bakınız :) ;

annem ve babam farklı ayların 21'inde
kardeşim ve ben farklı ayların 2'sinde doğduk..

babamla ben farklı burçlara sahip olmamıza rağmen ateş,
annemle kardeşim farklı burçlar olmalarına rağmen su grubundalar..

annem en uzun günde doğmuş ;
babam en uzun gecede:))

babamın doğum gününden annemin doğum gününe kadar günler uzayarak gidiyor..
annemin doğum gününden babamın doğum gününe kadar günler kısalarak gidiyor:)

tam bir kan merkeziyiz..pozitif kanların hepsi ailede mevcut:)

annem a+
babam b+
kardeşim 0+
ben ab+

:))

12 yorum:

sweetheartela dedi ki...

ne güzel tespit ne güzel tesadüfler :)) ben bu açıdan hiç bakmamıştım bizim aileye,bi araştırayım bakiim :))

zoitsa dedi ki...

:)) bi bak bence de:))

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

NE GÜZEL TESPİT ETMİŞSİN ZOİCAN..HEHEHEH BU KARIKATURE COK GULERIM..
TOPUNUZUN DOOMGUNLEIRNI KUTLAR,UZALAN KISALAN GUN VE GECELERDE KANSIZ KALMAMANIZI DILERIM..lol:))

küfkedisi dedi ki...

ailenizi bu düzenli çalışmalarından dolayı tebrik ediyorum :)))

zoitsa dedi ki...

hahaha nilayım özetlemişin hepsini:)

Adsız dedi ki...

alemsin zoi :)..bizde de farklı bir tesadüf var
ben: 18.04.1987
kardeşim: 18.04.1989

zoitsa dedi ki...

küfkedisi;sağol bacım:)))

gizem;sizinkiler de gayet sistemliymiş halbuki:)

NzN dedi ki...

ne titiz çalışma :)
hiç aklıma gelmezdi wallaha oturup da böyle incelemek :)
biz ailecek arka arkaya denk getirmişiz doğum günlerini. külliyen zarar yani :)

zoitsa dedi ki...

NzN;bizim allahtan bayağı farklı aylarda:)

Judy Abbott dedi ki...

uuu zoi-kuş, vampirler duymasın, sizin evde ağızlara layık açık büfe varmış meğersem:)))

bizde yok sanırım böyle tatlı tesadüfler, sadece abilerimle ben hepimiz su burcuyuz :)))

Dallama Blogger dedi ki...

kan grubu tahlilini yaptım : http://img844.imageshack.us/i/kangrubu2.jpg/

zoitsa dedi ki...

telekinesis;hahaha bide zoitsa yazmış yaa:)