20 Aralık 2010 Pazartesi

2010 Özeti

*hayatımın en önemli kararlarından birini aldım..
*ç0k kitap okudum..
*az gezdim
*kardeşim askerden geldi
*babannem öldü..
*bu minişi sevme ve annesinin güler yüzünü birebir görme fırsatım oldu..
*bu güzelle sahilde kahve ve evde tekerlenip film izleme zamanlarımız oldu..
*en kötü zamanlarımı bu iyi yürekli dostumla paylaşıp evinde kahvaltı edebilme şansım oldu.
*saf beyazımla uzun gmail kaçamaklarımız oldu..yeri geldi güldük yeri geldi sinirlendik olanlara..farklı senelerde aynı günde doğduğumuzu öğrendik..
*bu güzel kadın beni hiç yalnız bırakmadı.
*ezelin bölümlerini bu deli kızdan takip eder oldum .
*3 kez saç rengim değişti
*tekrar kedim oldu.
*2 kez telefon; 3 kez numara değiştirdim.
*bol bol kitap siparişleri verdim.
*iş değiştirdim..
*ev aldım.
*24 oldum !

-fotonun yakışıklısı şirketin milan baroşu..-

6 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

unuttun galiba, şahane bir email grubu, kitap kulübü kurdun, harika bir dost grubu meydana getirdin, sayende kitapsever bloggerlar biraraya gelip arkadaş oldular:)

zoitsa dedi ki...

judy;sen yönetici olmasan napardım ben:))

SEVECEN dedi ki...

cnm yaa,nasıl duygulandım varya,naptımki ben :(

olsun acısıyla tatlısıyla dolu dolu bir yıl oldu senin için....umarım 2011 senin yılın olur arkadaşım...

zoitsa dedi ki...

inşallah hepimiz için sevecenim..

Zeynep dedi ki...

kuzumsun benim ama artık kötü günleri değil güzel günleri paylaşıyoruz... canım benim
lapsekiye gelince ilk sesini duymak bile çok tuhaf bi duygudu keşke daha uzun kalabilseydiniz bunu saymıyoruz ama biliyosun herzaman bekliyorum....
(gitti gitti kişnişler:):):) )

Beyaz dedi ki...

zoiiiiii seni seviyorummmm kocamaaaaaaaaaannn :)