1 Kasım 2010 Pazartesi

Paranormal Activity -2

eğer bu filme gideyim de iki korkayım diyen varsa otursun kıçının üstüne bence..
hayatımda böyle salak saçma bir korku filmi görmedim..ilk filmde herkesin tırsmış olmasının;bu film için bende büyük beklentiler yaratmış olması da kuvvetle muhtemel..
ben hayatımda bu kadar sessiz ve bu kadar saçma bir film görmedim..gerilelim diye girdiğimiz filmde sadece son 20 dakikada bir olay oldu o kadar..onun dışında tencere tava düştü kadın korktu falan filan..
ben cinlerle ilgili film izleyip korkmak istiyorum diyen beni bulsun ..daha da başka lafım yok..

5 yorum:

oz dedi ki...

Korku filmleri izlemeyen biri olarak, yorum yapmam ve istekte bulunmam yanlış olur :) Günayaydınlar dilerim, saygılarımla...

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

:) Şu bile o filmden daha korkunç;

http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/37725/ghoulyabani

Ayris dedi ki...

Ben de nete düşmesini bekliyorum:) Sinemaya gidip izlemek saçma gibi bu durumda-bi de gülen eden olursa daha da sinir olurum-, oturup evimde karanlık odamda gece tek başıma biraz ambiyans yaratırım :p

Ama cinlerle ilgili dediğin filmi merak ettim? Hangisi acep :/

zoitsa dedi ki...

adım adsız;çok severim ben halbuki:)

8ex-en8;deli:)doğru diyon

ayris;sakın gitme beybii..cinlerle ilgili önce birerbir kendi hikayemi anlatıp sonra filmi dayıyorum süpersonik korku oluyor.

irrasyonelhayat dedi ki...

yaa ben bu filmin birincisini geçen hafta izledim..uzun zamandan beri arkadaş çevrem falan izle çok korkarsın dediler,biz izledik odadan çıkamadık dediler..ben de çok büyük bi beklentiyle izledim. film bittiğinde hiç bişi anlamadım,yani anladım ama beni korkutacak derecede bişi yoktu bu filmde..şimdi ikincisi çıkacakmış büyük ihtimalle izlemeyi de düşünmüyorum açıkçası..

bu arada hikayelerini paylaş,azcık korkalım yaa..:)