7 Eylül 2010 Salı

erkek?

tekirdağ merkezde çalıştığım dönem hayatımın en ilginç dönemlerinden biriydi..çalışma saatlerim ve sorumluluğum çok fazla olduğu için ne kız arkadaşım vardı zamanımı ayıracak ne de aktivitem..tüm zamanım işte yada işle ilgili seyahatte geçiyordu..
öyle ki ofiste tek eğlence at yarışı,iddaa,şans topu,sayısal lotoydu..tek bayan olunca da bir zaman sonra resmen bunları oynar hale gelmiştim..
o dönem dışarda yaşadığı için ofise çaycı diye aldığımız bir de delimiz mevcuttu:)kendisi için ofisin arka kısmına bir bölme ve sıfırdan bir banyo yaptırmıştık..
sabah birlikte at yarışı oynar sonra işe dönerdik:)
bütün gün iddaa ve maçlar hakkında yorumlar yaptığım bir dönemdi:)ikici ayağa hangi at süpriz olur,arsenal yener mi derken şaban yanıma yaklaştı sessiz bir şekilde başladı anlatmaya;
-zoi hanım ben bişi anladım..
-ne anladın şaban?
-siz erkeksiniz!!
-şşşt şaban sessiz ol..nerden anladın?
-sizin hiç kız arkadaşınız yok,gezmiyorsunuz,sürekli maçlara bakıp at yarışı oynuyorsunuz..
-şaban sakın bunu kimseye söyleme beni burda kız olduğumu sandıkları için tutuyorlar yoksa işimden atılırım..sakın bak..
-tamam tamam aramıssdaaa...
o akşam üstü 10 senedir görmediğim kız arkadaşımdan bana geldiğine dair telefon aldım..akşam otogardan alacağıma dair sözleştik ..ofistekilerin göreceği tek kız arkadaşımdı..uzun zamandır ilk defa kız kıza eğlenebilecektik nihayet..
ben karşıladım onu otogarda baktım ki fotoğraf makinam ofiste kalmış..şabanı arayıp 10 dk sonra ofiste olacağımı ve makinayı arabaya getirmesini söyledikten sonra yola çıktık sibelle..
şaban arabaya yaklaştıkça yüz ifadesi değişti..
-zoi hanım bu kim?
-haa şaban bu benim yeni manitam..bu akşam takılırıyoruz birlikte ..nasıl ?
-!!!!
ertesi gün bütün ofis benim erkek olduğumu ve akşam sevgilimle gezdiğimi konuşuyordu haliyle..

8 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

şaban'ı yapıştay'a havale ediyoruz:))) çok hoşsun:)

zoitsa dedi ki...

hahah sağıol judy:)

Beyaz dedi ki...

yardın len beni puhahahaaaa :)
Şabanı sevdim hee :)

allımorlu dedi ki...

dedikoducu şaban:P hemen yetiştirmiş:PP

Sazan dedi ki...

Amanın çok güldüm.

Erkek sanılmak iyidir, bi de ben becerebilsem :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

puhaaaaaaaahahahh..
kızım sen kendin komedisin yaa..filmsin valla..
şabanı yapiştaya şikayet edip, dedikodudan sürdürseydiniz...hhahahha..çok iyiydii..

zoitsa dedi ki...

beyaz;ben de severdim keratayı:)

allımorlu;valla ertesi gün kopmuştuk ofiste

sazan,şans oyunları oynuyormuş gibi yap ofiste:)

nilmoon;:)hoyt yapıştaya verirmiyim ben şabanımı:)

zey0zey dedi ki...

karikatür harika =)))