24 Eylül 2010 Cuma

ayrılık böyle olacak


tek hareketin yetecek gitmeye..sadece arkanı dönüp bir adım atman yeterli…
Ve bir hareketim yetmeyecek içimdeki seni göndermeye..

Önce haber vereceksin bana biliyorum..
aşağı inermisin..seni görmek istiyorum’ diyeceksin
ben anlayacağım sesinin tedirginliğinden..
bir yanım gitme diyecek..gitme ki biraz daha geciksin birazdan başlayacak olan yürek sancıların..

-ne fark edecek ki..-

aşağı ineceğim sakince..
bineceğim arabana..
her zamankinden farklı bakacağını bildiğimden
ve sırf gözlerimdeki terkedilmişliği görmemen için bir şeyler aranacağım..
sakız var mı’ diyeceğim mesela tam bana bir şey söyleyecekken..
‘alalım!’diyeceksin söyleyememenin verdiği sıkıntıyla..

sen arabadan indiğinde ben arkandan bakacağım..
-şimdi harika bir sohbeti bölüp inmiş olabilirdin..-

’eve gitmek istiyorum ‘’diyeceğim sen yine söze başlamadan..
‘’gidelim!’’diyeceksin..biliyorum..

arabadan ineceğim..

tek hareketim yetecek senin beni bırakıp gitmene..sadece arkamı dönüp gitmem yetecek..
ve bir hareketim yetmeyecek yine içimdeki seni göndermeye..

3 yorum:

Rebecca dedi ki...

aynı şeyi bide ben veya komik bi yazar yazsın nasıl değişiyor =D. güzel olmuş ama tbr . =)

modafobik dedi ki...

Bazen gitme demek gerek, gururumuza yenilerek dimi? (:
*Yaşım küçük, aşk ayakları falan kasar beni abicim. :D

Adsız dedi ki...

KELİMELER BOĞAZIMA DÜĞÜMLENMEYİ GEÇTİ BÖĞRÜME OTURDU BAĞDAŞ KURDU RESMEN ZOİ...