20 Temmuz 2010 Salı

haklıydı



bilirdim pişmanlık nasıl acıtır canı..
bilirdim nasıl korkardı insan karanlıktan..

geldi..
yıllar sonra karşıma oturdu...
sesizce baktı önce ..
sessizce bekledi...
çağırdın beni dedi..
çağırdın..
sessizce oturdum karşısında söyleyecek lafım yoktu..
kırmıştım ,incitmiştim,ezip gemiştim yüreğini..
nedenlerim vardı ,korkularım vardı,yalnızlığım vardı..
kırmalıydım,gitmeliydim,bitmeliydim..
sen yaptın dedi
sen yaptın beni böyle bak
bak nasıl da yüreğim kaskatı kesildi senden sonra..
şimdi neden duruyorsun karşımda..

haklıydı ..
ama ;yine de gelmişti seneler sonra...!









resim

4 yorum:

uğurböceği dedi ki...

düşüncesi bile acıtırdı içimi ,sevdiğin insanın başkasına yar olma ihtimali.
seneler sonra ruhumu incitmemek için evet dedim.onu yıllar sonra başkasıyla görmemek için sevgimi harcamamak için evet evet.ve iyiki evet demişim.

Beyaz dedi ki...

Hayırlısı :)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

ahanda noluyo len zoican..

Zeynep dedi ki...

kız ne oluyo böyle hayırdır...