12 Temmuz 2010 Pazartesi

haftasonu gezdik

zoi huzur arıyordu ya; buralarda bulamadı tekirdağdan kalktı annesini de yanına aldı çanakkalenin yolunu tuttu..

annemle sabahın 7sinde yola koyulduk..yüzünü görmediğim,sesini bile o güne kadar duymadığım ama bugüne kadar tüm sıkıntılarıma ortak olmuş arkadaşıma kahvaltıya davetliydim çünkü..

nursel ile tanışamız internetin tesadüflerinden biri..ama konuştukça öyle çok ortak yanımız çıktı ki artık ne yaşasak neye üzülsek ertesi gün olsun da birbirimize anlatalım diye bekledik...her derdimizi konuştuk her sorunumuzu kendimizce halletmeye çalıştık ..

ama hiç telefonda konuşmadık :)

o gün keşandan sonra aradı beni..nerdesiniz diye:)ilk defa o zaman duydum sesini:)

sesini bile duymadığım birine kahvaltıya gidiyorum annemle..ama sanki yıllardır tanıdığım ve uzun zamandır görmediğim bir arkadaşıma kavuşacak gibiydim:)
hele keşandan sonra bir yıldız fm vardı ki bütün yol oyun havalarıyla geçti:)bir baktık ki feribottayız:)



her ne kadar iskeledeki lokantanın adı yalova olsa da çanakkaleye geldiğimizden emindik:)iskelede sizi koskoca yalova yazısı karşılıyor düşünsenize:)
canım arkadaşıma zaten eşofmanlarla gitmiştik o da bizi eşofmanlarla karşıladı :)kocaman balkonunda süper bir kahvaltı ettik..kahvelerimizi içtik dedikodumuzu yaptık giyindik çıktık:)

zeynep her ne kadar bana evde poz vermese de çay bahçesinde bu pozunu yakaladım..annem ona tapşini tapşini tamamayı söylerken o da hafızaya kaydediyordu:)





aynalı çarşıyı dolaştık birlikte..



çanakkalenin çarşısı küçüktü ..zaten ufak sakin bir yer..aynalı çarşı bana edirne bedesteni hatırlattı..
şimdiki kocaman alışveriş merkezlerimizin eski zaman hali:)ama kendince renkli,kendince hareketli:)
çok güzel bileklikler aldım buradan..annemle ordan oraya bakınıp durduk..

sonra feribotumuza binip yine evimizin yolunu tuttuk..sakin denizi seyretmek ,arkadaşımla harika bir sohbet,zeynebin duru güzelliği ve annemle herşeyden biraz uzaklaşmanın verdiği huzur yanımıza kar kaldı:)












9 yorum:

Zeynep dedi ki...

canım benim herzaman beklerim çok güzel birgündü yaaa bide zeynep yürüse birazda daha gezerdik ama malesef yürüme özürlü kızım var benim kucakta gezmek isteyen ama artık 17kg taşımaya dermanı kalmayan bi anne olarak taşımakta çok zorlanıyorum keşke yürüseydide biraz daha dolaşsaydık ama olsun zaman su gibi akıp geçti benim için...

Beyaz dedi ki...

Ne güzel yapmışsınız...
Ne güzel olmuş, bir gün bana da beklerim inşallah :)

zoitsa dedi ki...

nursel;canım sıra sizde artık:)

beyaz;haha sırada sen varsın zaten:)

SEVECEN dedi ki...

AAA NE GÜZELLL....KAFALAR DAĞILMIŞŞ....

Adsız dedi ki...

yaa süper bayılıyorum böyle arkadaşlıklara...çok iyi yapmışsınız ne güzel olmuş...

Zeynep dedi ki...

hepinizi beklerim arkadaşlar düşünsenize güzel bi kahvaltı sofrası ve arkasından keyifle içilen kahveler...

uğurböceği dedi ki...

kıskansam mı kıskanmasam mı.yada oturp ağlasam mı.ah anasının evine gidemeyen ben sizlerle ancak rüyamda buluşurum.:(((

eslemce dedi ki...

süper ya):) ben bu postu nasıl kaçırdım hayret.
off bide niye kıskanıyosam durmadan seni.komşunsun diye ille bana gelecek halin yokya:):):

zoitsa dedi ki...

sevecen;süper oldu:)

uğurböceği ;kocan gelsin bol bol gezersiniz artık:)

eslemce;hahah hadi ben geldim sana ne demeli:)