6 Temmuz 2010 Salı

geniş ailemizin ufak düğünü..

şimdi bizim aile babam tarafından biraz geniş..aslında annem tarafından da türkiyeye yayılmış durumdayız ama konumuz şimdilik babamın tarafı:)
şöyle ki babannemin erkek kardeşleri istanbula yerleşmiş zamanında..yani büyük dayılar..,
kendileri bağdat caddesinde önemli bir yere sahip olmuşlar..ama istanbuldan değil yine bizim küçük köyümüzden almışlar kızlarını..nitekim bizim köyde kıçında bokuyla gezen komşu kızlarımız istanbula gidip caddenin hanımefendisi oluvermiş..
gel zaman git zaman şimdi aradan geçmiş 25 yıl..onlar tamamen yüzüklerin efendisi kıvamında devam ediyorlar hayatlarına..
kızları yine istanbuldan değil edirneden bir gence gönül vermiş..normal yurdum genci yani:)
düğün edirnede olacak herkesin haberi var tabi :)ama sadece haberi var:)
çünkü ailedeki hiçbir memur ve işçi kesimine davetiye gitmemiş:)
teyzem durumu bize yolda bir soruyla haber vermiş oldu :)o haber vermeden önce biz hala köyden araba kaldırırlar düğüne diye düşünüyorduk:)
-şans size güldü mü zoi?
-nası teyze?
-şanslı kişiler arasına girebildiniz mi diyorum..ama giremezsiniz çünkü sen fabrikada muhasebecisin ,baban işçi ,annen ev hanımı :)
mesela ben öğretmenim eşim şöför..amcan devlet memuru o girebilirdi ama karısı ev hanımı ondan kaybettiler bak diğer amcan 3m de müdür olduğu için o girdi :)

yani davetiye tüm amcalarım arasında sadece 3m de müdür olana gitmiş:)diğer amcam devlet memuru bir teknisyen o karısı yüzünden kılpayı kaçırmış davetiyeyi:)teyzem öğretmen ama o da şöför olan eşi yüzünden çağırılmamış:)
öyle cazz festivali ,mtv müzik ödülleri davetiyesi de değil bu bildiğin düğün işte:)

nitekim ailedeki bu düğün günlerce konuşuldu..sonra ne mi oldu halamın oğlu evlendi hepimiz toplanıp bir güzel göbek attık ..bir tek onlar yoktu tabi ama biz çağırdık mı ;çağırdık:)

4 yorum:

Beyaz dedi ki...

evlere şenlik bir aile daha işte :)

SEVECEN dedi ki...

HAYY ALAHIM FIKRA GİBİ HEE...

YOK YOK ESKİ TÜRK FİLMLERİ GİBİ...

esra dedi ki...

bu gelin ailenizden birisimi gerçekten:))))zoitsacığım benim üç tane kızım var biri yirmi yaşında üniversite ikinci sınıf ikincisi lise iki üçüncsü altıncı sınıf birde melikşah sekiz aylık canım..

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Çok güldüm. Allah da seni güldürsün arkadaşım. Bloğunu yenice farkettim. Yaklaşık yarım saattir sendeyim. Daha kimsin, kimcisin, adın ne, işin ne, okur musun, yazar mısın (evet yazıyorsun), boşta mı gezersin, boş gezenin kalfası mısın, iyi misin, kötü müsün, halim misin, selim misin, tekin misin değil misin, bilmem. Ama çok eğlenceli bir tarzın, hayata bakışın var. Sevdim (aman senin için ne paye). Tatlı tatlı yazılarını okuyorum. Mizahına bayıldım. Bu yüzden sizi atlayıp direkt sene geçmeyi hak belledim. Hatta becerebilirsem izlediklerime kaydedeceğim. Hayattan keyif almak lazım her şeye rağmen. Ve her şeye rağmen, hayatı keyifle anlatabilenlere ucundan bulaşmak, takılmak lazım. Afyon'dan sevgiler, içten, samimi selamlar gönderiyorum.